dinsdag 10 augustus 2021

Dag 90, het eindpunt is in zicht, naar Orte

Vandaag gaat de tocht van Terni via Ponte San Lorenzo, Narni, Nera Montoro en  San Liberato naar Orte. Een wandeling van 31 kilometer. Het wordt vandaag nog warmer dus gaat mijn wekker om 5 uur en ben ik voor 6 uur in de benen. Als ik om half twee in mijn volgende hotel aankom, is het 34 graden. Met deze weersomstandigheden zoek ik niet meer naar campings maar ga meteen voor een hotel. Door heel vroeg te beginnen is het nog net te doen om zulke grote afstanden te lopen. Maar na aankomst spring ik meteen onder een koude douche om de warmte uit mijn lichaam te krijgen.



Vanavond heb ik de laatste etappes naar Rome gepland en de overnachtingen geboekt. Over vier dagen, zaterdag 14 augustus, loop ik de stad in, tenminste als mijn schema uitkomt! Met het eindpunt in zicht merk ik dat ik er enorm naar uitkijk om de reis af te ronden. Temeer daar het kwik de komende dagen boven de 40 graden komt, wat de eindsprint een bijzondere dimensie gaat geven!

Na de siësta een etappe biertje op de hotelkamer, buiten is het 37 graden!

Bloem van de dag:  


Boom van de dag:

Beeld van de dag:



Geen opmerkingen: